Cekik darah!

Aku lazimnya tak ambik kisah sangat pasal GST ni. Tapi satni aku pusing-pusing area rumah aku ni nak mencari makanan untuk minuman petang, ternampak satu gerai jual jagung bakar/rebus dengan kacang rebus. Bila tengok harga:

Jagung bakar/rebus sebatang = RM 3.00
Kacang rebus sebungkus = RM 5.00

I was like.. WTF????!!! Bapak mahal!!! Selalu jagung bakar kalau kat pasar malam Kajang tu dalam RM 1.60 je kot. Kalau naik dalam RM 2.00 ke aku okay lagi. Ni sampai RM 3.00??? Gile ke apa?? Pastu kacang rebus yang lima hengget tu harapkan bungkus suratkhabar je besar.

Puiiiiiii!!!! Mudah-mudahan cepat la ko naik haji dik jual mahal nak mampus cam tu…

Dreams are free. So keep on dreaming. I am a dreamer. Love food and travelling. Can't live without music. And a joker most of the time.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer