Sharing is caring

Image by justynafaliszek from Pixabay
Aku mahu mengucapkan terima kasih pada Pizli kerana dengan postnya yang suatu ketika dahulu telah membuka mata aku untuk menjadi insan yang selangkah maju dalam kehidupan… kononnyaaaaa!!! Hahaha. 

Setelah berperang dengan perasaan sendiri antara yakin ke tidak nak try beli kat sini, akhirnya masa puasa haritu aku try la purchase 2 helai baju, sepasang kasut dan sandal kat sini. Alhamdulillah kasut dan sandal tiada masalah, tapi saiz baju M kat sini agak kecil sikit dari saiz biasa aku pakai. So utk baju ni aku dalam proses penukaran. Untuk kali kedua shopping, aku beli 3 helai baju dengan saiz L dan sehelai jeans dan Alhamdulillah saiznya memang ngam!!! So from now onwards, aku rasa aku akan beli baju kat sini je la. Tak payah susah-susah nak fikir pasal minyak, tiket parking dan lain-lain kos tambahan yang merapik meraban seperti makan, nak beli itu lah ini lah (ikut mata yang rambang ni) serta rasa loser gile bila jalan shopping sorang2 tanpa teman utk dipimpin dan diramas jari-jermarinya. Dalam erti kata lain, lebih fokus dan menjimatkan tambah lagi kalau dapat free voucher/coupon! Dan servis Zalora ni pun bagus dan cepat.


Sharing is caring
Written By

omaralattas

Dreams are free. So keep on dreaming. I am a dreamer. Love food and travelling. Can't live without music. And a joker most of the time.