Sayang anda semua…

Video ni aku tujukan khas untuk keluarga, kenalan dan mereka yang terlibat dengan nahas MH17 dan MH370 ni dan untuk sesiapa sahaja yang telah kehilangan insan yang disayangi. Tak tahu berapa banyak air mata aku mengalir semasa melihat video ni. But one thing for sure, peringatan untuk rakan-rakan dan diri sendiri terutamanya, hargailah insan di sekeliling kita selagi mereka masih ada. Dan untuk keluarga, saudara-mara dan all my friends out there, I love you all so much! =)

Note: This song never fails to make me cry. Pertama, ia merupakan salah satu lagu terakhir dan video terakhir dari penyanyi yang paling aku minati, Warda, yang meninggal pada 17 Mei 2012. Kedua, lirik lagu ini yang sangat mendalam, yang mengajar kita untuk menghargai seseorang selagi dia masih ada, mengajar kita untuk memaafkan, melupakan segala dendam dan kesumat agar kita tidak menyesal di kemudian hari. Aku sertakan video clip lagu ni dengan menggunakan ilustrasi memandangkan beliau telah pergi sebelum sempat video ini dirakamkan. Video diterbitkan oleh anak Allahyarhamah sendiri, Reyad Qesri.

Dreams are free. So keep on dreaming. I am a dreamer. Love food and travelling. Can't live without music. And a joker most of the time.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer