Sharing is caring

Hi, semua! Post aku ni aku nak share tentang staycation aku minggu ni di Hilton Kuala Lumpur. First time nak try hotel di kawasan KL Sentral ni. Sebelum nak ke sini, aku bercadang nak stay di Marriot Putrajaya. Dah settle booked semua, baru perasan ada notis swimming pool dia tutup untuk maintenance sehingga 27 Julai 2022. Tak best la kan.. sebab aku tengok poolnya besar. So, try je la kat sini sebab aku macam plan nak buat morning/evening walk di Taman Tasik Perdana yang terletak berhampiran dengan hotel ni.

Aku mengambil package foodie staycation (half board) – bilik termasuk dengan buffet breakfast dan lunch atau dinner di Chyna Restaurant yang dihidangkan secara set.

Hilton Kuala Lumpur @KL Sentral
King Deluxe Lake View
📍 https://bit.ly/3c8NlJU

Memandangkan ia berdekatan dengan NU Sentral, so aku just spend masa kat sini je antaranya menikmati coconut coffee di Cong Caphe di NU Sentral. Hanya terdapat 2 cawangan di Malaysia. Aku pernah minum dulu semasa trip di Hanoi pada 2019 yang lepas.

Okay juga stay kat sini, cuma aku tak explore banyak tempat. Pool pun malas nak turun sebab ramai orang. Yang penting, buffet breakfast mantap! Tu yang aku suka kalau stay kat Hilton ni.

Thanks for watching anyway.



Sharing is caring
Written By

omaralattas

Dreams are free. So keep on dreaming. I am a dreamer. Love food and travelling. Can't live without music. And a joker most of the time.