Sharing is caring

Khas buat warga Cyberjaya, laluan baru untuk mereka yang nak jogging/cycling yang menghubungkan Cyberjaya dengan Putrajaya telahpun dibuka.

Aku baru tahu pun selepas melihat post @twt_cyberjaya di Twitter beberapa hari yang lepas. And last weekend try juga nak ke situ tapi tersilap pilih jalan.

So, bagi sesiapa yang nak try jalan baru ni, dari entrance Perdana Lake Jogging Track tu, korang ambil ke kanan and jalan terus je. This route akan bermula di hadapan Cyber Heights dan berakhir di Kompleks Sukan Air atau Pullman Putrajaya.

Route keliling Tasik Cyberjaya dengan distance lebih 10 km!

Lepas tu korang boleh decide la nak patah balik atau teruskan lagi perjalanan. Like us, kami teruskan perjalanan, make one big turn mengelilingi Tasik Putrajaya, merentasi 2 jambatan; Seri Gemilang dan Seri Saujana dengan jumlah jarak perjalanan lebih 10 km. Barai wehhh kaki.. tapi seronok! Kami jalan slow-slow je dan sesekali je jogging.

So.. Cyberians di luar sana, enjoy the new route!



Sharing is caring
Written By

omaralattas

Dreams are free. So keep on dreaming. I am a dreamer. Love food and travelling. Can't live without music. And a joker most of the time.